Haaveet jäivät, työpaikka säilyi
Maija Voutila
Hanna-Kaisa Hämäläinen

Tulevaisuus näytti tylyltä, kun palomies-sairaankuljettaja Tuomo Lahtinen sai kuulla sairastuneensa ykköstyypin diabetekseen. Lääkäri oli sitä mieltä, että hänen täytyy vaihtaa työtä. Niin ei kuitenkaan käynyt: työnantaja oli joustava ja hän sai jatkaa palomesimiehen työssä tietyin rajoituksin. Sen jälkeen hän on aloittanut myös päällystökoulutuksen Kuopion pelastusopistossa.
Tämä artikkeli vaatii kirjautumisen
Voit kirjautua ja lukea artikkelin, jos olet diabetesyhdistyksen jäsen ja Diabetes-lehden tilaaja. Kirjautumiseen tarvitset jäsenrekisteriin merkityn sähköpostiosoitteesi. Salasanan luot ensimmäisellä kirjautumiskerralla. HUOM! Jos olet jo ladannut mobiilijäsenkortin, käytä sen tunnuksia. Jos tilaat uuden salasanan, vaihtuu se myös mobiilijäsenkorttiin.