Uusia diabeteslääkkeitä
Mika Haulo

Markkinoille on lähitulevaisuudessa tulossa kolme uutta diabeteslääkettä: suun kautta otettava GLP-1-analogi, kerran viikossa annosteltava perusinsuliini ja aivan uudentyyppinen lääke imeglimiini.
Tämä artikkeli vaatii kirjautumisen
Voit kirjautua ja lukea artikkelin, jos olet diabetesyhdistyksen jäsen ja Diabetes-lehden tilaaja. Kirjautumiseen tarvitset jäsenrekisteriin merkityn sähköpostiosoitteesi. Salasanan luot ensimmäisellä kirjautumiskerralla. HUOM! Jos olet jo ladannut mobiilijäsenkortin, käytä sen tunnuksia. Jos tilaat uuden salasanan, vaihtuu se myös mobiilijäsenkorttiin.